Klubaften d.17.06.2024

Formanden: Husk tilmelding til sommerafslutningen senest torsdag d. 20. juni.

Bordet rundt: Flere udtrykte ros til Kim for arrangementet sidste mandag.

Aftaler vedr. udstilling på Sygehus Sønderjylland i juli/august:

Billederne afleveres på mødet d. 24. juni eller senest d. 30. juni til Christian eller Henning – efter aftale.

Billederne afleveres i passepartout: størrelsen 40 x 50 med billedstørrelse 30 x 40 eller 30 x 40 med billedstørrelse A4. Hvis der ønskes at aflevere billeder i anden størrelse end de nævnte, sørger man selv for passepartout. Foreningen har købt nogle passeportout´er i begge størrelser, som kan lånes.

Husk navn bag på billedet og husk at vedlægge navn og titel sammen med billedet.

Mandag d. 1. juli hænger Thomas, Christian og Henning billederne op.

Der er underskrevet en kontrakt (Christian sender et eksemplar).

40 x 50 rammer lånes hos Fotoforun Syd. Billederne monteres i rammer af opsætningsholdet.

11 månedens billeder var sat frem og blev bedømt. Emnet var: En  bygning i sort hvid fra arkivet.

1. Benthe                    2. Tina                   3. Thomas

Herefter blev billederne vist og kommenteret i forum.

Til sidst var der fremvisning og kommentering af billeder fra månedens aktiviteter.

Antal deltagere: 14

PS.: Benthe har oplyst emnet til næste månedens billede (i august): Et ensomt sted i Danmark – taget i juli eller august.