Klubaften d.10/06/2024

DELTAGERE: 14

BORDET RUNDT:

Lars mindede Christian om at være ude i god tid. Så de der har meldt sig på en aktivitet til efter sommerferien, får besked i god tid.

Jeanette: Knud Erik har på et tidspunkt fortalt om en hjemmeside, hvor vi kunne finde passepartout. Hun nævner, at hun har kigget på vores hjemmeside, men kan ikke finde det nogen steder. Christian følger op.

Christian: Sydjysk fotoklub er blevet kontaktet vedrørende en udstilling på sygehuset i Åbenrå. Vi kan udstille i juli og august, hvis vi kunne have interesse i det.

Der er enighed om, at det kunne være en god ide.

Billederne skal minimum være 20 x 30, være i passepartout samt være klar til den 1. juli.

Christian finder ud af, hvordan billederne hænger, og vender tilbage næste gang vi mødes i klubben.

KIM´S LEGESTUE: Der var opstillet 3 stationer. En hvor vi skulle kaste vand ind på en rude. En hvor der hang en ballon med vand i med et par briller på, og den sidste hvor en ballon med vand i blev kastet ned over en stor nål.

næste mandag:
huske billeder som i har taget i klubben igennem dette halvår så vi kan se på dem