REFERAT AF KLUBAFTEN 16. SEPTEMBER 2024

DELTAGER: 17

HENNING:

På mødet i Fotoforum Syd blev det besluttet at skubbe ÅRETS FOTOGRAFI til foråret 2025.

Det skyldes at man mangler et sted, hvor fotografierne kan udstilles. Der kan kun udstilles 10 fotos pr. klub.

Der blev på mødet forslået, at vi fik en virkelig god foredragsholder til at komme. I stedet for de workshops der oprindeligt var planlagt.

Forslag til foredragsholder er velkommen, hvis man kender sådan en.

Annelise foreslår Gunner Byskov, han er souschef og studievejleder på Media College Denmark. Skolen tilbyder uddannelse indenfor visuel kommunikation: film og TV-produktionsteknikker, fotograf og webudvikler.

BORDET RUNDT:

CHRISTIAN:

Hvis nogen kan huske, hvem der har kontakt til foredragsholderen Lars Roed den 04. November, må man gerne kontakte Christian.

KIM:

Næste gang vi eventuelt skal fotografere Trøjborg Slotsruin, kan vi sagtens køre derud en uge eller 14 dage før. Det var lige før det var for mørkt.

Det var rigtig godt, at ingen havde noget til bordet rundt. Når vi er ude at fotografere, kan vi lige så godt komme i gang med at fotografere, og vente til bagefter, hvis nogen har nogen til bordet rundt.

Ellers var det en hyggelig aften.

ANNELISE:

På Museet Holmen i Løgumkloster er fra den 10. august 2024 til den 17. november 2024 udstilling med Kirsten Klein. Nærmere information findes på: kunsthalholmen.dk

STEEN:

Det var en rigtig fin aften ved Trøjborg Slotsruin. Annelises kage smagte godt, SÅ kom regnen og alle kom i deres biler i en fart.

CATHRINE: tilslutter sig at det var en fin aften i Trøjborg

DIANA: bager kage til næste gang