REFERAT AF KLUBAFTEN 2. SEPTEMBER 2024

DELTAGERE: 15

HENNING:

Velkommen til Løjt og til emnet landskabsfoto.

I fredags blev billederne til vores udstilling på sygehuset hentet.

Sydjysk fotoklub har fået en opfordring fra Aabenraa kommune, til at deltage i Arkitekturens dag fotokonkurrence. Inden den 9. september indsender du dit billede til plan@aabenraa.dk , du opfordres til at supplere med en tekst om, hvorfor det er god arkitektur.

Du må gerne deltage med flere billeder. Husk at gemme en kopi af billedet i høj opløsning, da dette skal bruges hvis billedet senere skal indgå i udstilling eller trykt materiale.

Du finder flere oplysninger og konkurrencebetingelser inde på hjemmesiden.

BORDET RUNDT

CHRISTIAN: stor ros til alle der hjalp med at tage billederne ned inde på sygehuset.

EMNE TIL MÅNEDENS FOTO: stilleben på sort baggrund

RETTELSE:

VI BYTTER RUNDT PÅ DEN 9. OG DEN 16. SEPTEMBER

Mandag den 9. september tager vi til Trøjborg ruin, ved Højer. Vi mødes kl. 17.45 ved T. Hansen i Rødekro, hvor vi fordeler os i bilerne og køre mod Trøjborg ruin.

Mandag den 16. september kigger vi på billeder fra de sidste ture, vi har været på.