Efter planen skulle vi mødes ved smøgen mellem Sydbank og Skt. Nicolaj Kirken.

Mange mødtes ved parkeringspladsen, og da der var gået et stykke tid, fandt vi alle sammen.
Der var mødt 17 medlemmer (hele bestyrelsen var til stede) godt klædt på til en kold men tør aften.

Christian gav en kort instruktion i, hvordan kameraet kunne indstilles og derefter gik vi i gang.
Første sted var bag Nicolaj Kirken, hvor vi fik et godt billede af kirkens spir og en måne, der lyste fra en skyfri nattehimmel.

Efter et stykke tid begyndte medlemmerne at sprede sig rundt om i den gamle bydel.
Der blev taget mange billeder den aften, og det bliver interessant at se resultatet på klubaftenen d. 16. marts.

Vi håber rigtig mange vil vise deres billeder.
Vi anbefaler, at billederne (du bestemmer selv billedstørrelsen) bliver sat op på et stykke karton eller passepartout i str. 30 x40 cm.
Mogens