Klubaften d.06.03.2023

20 veloplagte medlemmer var mødt.

Henning Mikkelsen oplyser, at der er fremsendt 19 serier til ”Sønderjysk aften” d. 4. april 2023 i Rejsestalden. Dommerne arbejder på at finde de bedste billeder. Henning efterlyste hjælp til hjemmebagning, to medlemmer tilmeldte sig.

Lars Hansen oplyser, han stadig arbejder på hjemmesiden og at man gerne må bruge ”Galleri” og ”Kalenderen” og de andre gamle sider. De nye sider han arbejder på, skal man holde sig fra indtil de bliver frigivet.

Christian Andresen har kontakten til Aabenraa Kommune vedr.: Fotografering af Royal Run. Interesserede bedes henvendes sig til Christian.

Aftenens program:

Kim Hou og Christian Andresen havde tilrettelagt en aften, hvor vi skulle fotografere vanddråber. Der var medbragt remedier så alle kunne være med.

Der var stor aktivitet i at fange det rigtige øjeblik vanddråben ramte vandoverfladen.

Mandag d. 13. marts

Generalforsamling (Lille mødelokale)